شهد الافضل
تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Ezlb9t10
شهد الافضل
تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Ezlb9t10
شهد الافضل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
 للأعضاء فقط : لدخول لدردشة منتديات شهد الافضل عبر الرابط التالي
أعضاؤنا الكرااام
المنتدى منتداااكم .. لن ينهض إلا بكمـ فلا‘ تبخلو علية بمشـاركتكمـ

تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
marwan
عضو شرف
عضو شرف
marwan

تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يوليو 24, 2010 3:14 am

السلام من الله قبل الكلام ... بس تعمل ايه لو بتحب واحدة انت بتعملها كل حاجة بس هى ما عندهاش دم ... وهى فاكرة انها بتعمل كل حاجة عشانك .. رغم انها مش بتعمل اى حاجة ...

حتى ما تتصلش تطمن عليك ولو اتصلت ما تسئلش فيك ..

ولو كلمتها وعاتبتها .. تقلك ابدا ده انا بحبك جدا وما بحبش غيرك ...

بجد تعمل ايه ..مع العلم انك بتحبها فعلا .. وجدا .. ما تقدرش ما تكلمهاش يومين مثلا ...

ارجو الرد بصراحة ... حتى للى يعرفها يا ريت بلاش مجاملات ...

m a r w a n
شهود
General Manger
General Manger
شهود

تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 25, 2010 10:01 pm

طب مايمكن الظروف اللى بتخليها تعمل كدا مش يمكن تكون هى بتحبك بس فى حد معين مانعها من رغبتها دى
marwan
عضو شرف
عضو شرف
marwan

تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 26, 2010 6:56 am

ميرسى يا شهد ... ممكن برده ...
سندريلاا
Member | | | 30%
سندريلاا

تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 03, 2010 1:46 pm

انا من رائى طول مافى حب يبقى فى عتاب وانتا لازم تعتبها اكتر من مرة واقول لها انتى مش بتعملى حاجة عشانى ابدا مش بتسالى عليا وتتطمنى عليا زى انا ما بعمل معاكى ولو قالت لك انا بحبك ومش بحب غيرك اقولها انا مش شايف اى حاجة تدل على انك كدة فعلن الى بيحب حد بيحب يسال عنة يعمل حاجات كتير عشان يسبت للطرف التانى انو بيحبو ودة الى انتى مش بتعملية بس لازم تكون بتتكلم بهدوء بلاش تتعصب وانتا بتتكلم وشوف حاجة حاجة انتا عيزها تعملها معاك واطلبها منها بس بهدوء بس اهم حاجة الفت نظرها للى بيزعلك واطلب منها تعمل عكسة ولو فضلت على نفس كدة حاول مرة واتنين متستسلمش للمشاكل بسهولة حاول حلها انتا وهى اتمنى اكون افتك
marwan
عضو شرف
عضو شرف
marwan

تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس أغسطس 05, 2010 3:15 am

ايه الجمال ده يا سندريلا .. بجد جميل .. كلام جميل قوى .. بس انا عاوز اقولك حاجة ... انا مش عاوزها تيجى من فهمة قصدى .. انا كنت اتمنى .. تيجى منها .. اصل مش انا اللى هقعد اتحايل عليها عشان تتصل مثلا .. او تسئل ..

لازم يجى منها لو مش منها يبقى ملهاش لازمة .... بس عجبتنى فكرة اتكلم معاها دى .. ميرسى ليكى تانى سندريلا ...
شهود
General Manger
General Manger
شهود

تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس أغسطس 05, 2010 12:01 pm

ههههههههه لاماهى مش هتيجى منها
خشلها انت المرة دى معلش
marwan
عضو شرف
عضو شرف
marwan

تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس أغسطس 05, 2010 3:23 pm

ما ينفعش يا شهد ... انا ةما اقدرش اعمل كده اصلا ...
سندريلاا
Member | | | 30%
سندريلاا

تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   تعمل ايه  ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين أغسطس 09, 2010 6:52 pm

انا اسمى سارة على فكرة بلاش القاب بص انا شيفة انك تتنازل انتا وتروح وتتكلم معاها معلش عشان خطرى مع انى ولاهى معرفهاش بس دى حبيبتك لو متنازلتش علشان حبيبتك حتتنازل عشان مين الغرور بيقتل الحب انتا الراجل انتوا ديمن لازم تتنزلوا افترى بقى

تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-