شهد الافضل



 
الرئيسيةبحـثالأعضاءالتسجيلدخول
 للأعضاء فقط : لدخول لدردشة منتديات شهد الافضل عبر الرابط التالي
أعضاؤنا الكرااام
المنتدى منتداااكم .. لن ينهض إلا بكمـ فلا‘ تبخلو علية بمشـاركتكمـ

شاطر | 
 

 (¯`·._. مـــعـــاكـــســـة مـــش نـــســـيـــاهـــا._.·´¯)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بالو ملك الرومانسية
Member | | | | 50%
avatar

عدد المشاركات : 271
نقاط : 385
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: (¯`·._. مـــعـــاكـــســـة مـــش نـــســـيـــاهـــا._.·´¯)   الإثنين مارس 29, 2010 3:53 am

الفكرة دي لسة طاظة
يعني من الاخر كدا جميع الحقوق محفوظة
لامير الشارع

وطبعا التوبك موجة للبنات
وعلى راي المثل يا مأمن البنات يا مأمن المية ف الكوبايات


معاكسه مش نسياها

طبعا الموضوع باين من عنوانه

ومش محتاج مقدمات احكيلي بقي عن معاكسه حصلتلك
ومعلمه معاكي اوي لحد النهارده

خلتك مثلا مش قادره تمسكي نفسك من الضحك
بس طبعا في سرك او اوحش معاكسه واضيقتي منها جدا

او اظرف جمله اتقالتلك وانتي ماشيه
او اظرف جملة صاحبتك فمرة حكيتها ليكي
او اظرف جملة مثلا اتقالت لصاحبتك وهى ماشية معاكي


حقوق النشر ملطوشة للجميع
هيصوووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزهراء
Member | | | | | | 85%
Member | | | | | | 85%
avatar

عدد المشاركات : 3343
نقاط : 3458
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: (¯`·._. مـــعـــاكـــســـة مـــش نـــســـيـــاهـــا._.·´¯)   الإثنين مارس 29, 2010 8:55 am

هههههههههه ميرسى جدا ع التوبك ياجميل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كوكولولويويو
Member | | | | | | 85%
Member | | | | | | 85%
avatar

عدد المشاركات : 2066
نقاط : 2736
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: (¯`·._. مـــعـــاكـــســـة مـــش نـــســـيـــاهـــا._.·´¯)   الثلاثاء أبريل 06, 2010 9:55 pm

HHHHHHHHHHH okay ana h2ol bs mtt3'tsh 3laya aktar mn keda



lolo antenty kant mshya fe aldhre3 w l2et wa7ed 3'lban adeto ally feh alnseb
w heya mshya ragwl 3goz 2laha ..almfrod ama tdy 7ad 7aga edeky alymen msh tshof ally btdeh adeky alshmal
almohem 2alet 7ader w mshyet
fe almoza w 5tebha shfha w heya w2fa m3a alragel..ra7 y2ol llragel ;
anta t3rfha..alragel 2al la2
2lo anta btklmha leh
fa alragel 7aka loh almwkef kolo kolo


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,





2alo ;tieb heya adet ash7at kam?????????
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بالو ملك الرومانسية
Member | | | | 50%
avatar

عدد المشاركات : 271
نقاط : 385
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: (¯`·._. مـــعـــاكـــســـة مـــش نـــســـيـــاهـــا._.·´¯)   الإثنين مايو 17, 2010 4:31 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بالو ملك الرومانسية
Member | | | | 50%
avatar

عدد المشاركات : 271
نقاط : 385
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: (¯`·._. مـــعـــاكـــســـة مـــش نـــســـيـــاهـــا._.·´¯)   الثلاثاء نوفمبر 16, 2010 1:08 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Emo
Member | | | | | 60%
Member | | | | | 60%
avatar

عدد المشاركات : 508
نقاط : 605
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: (¯`·._. مـــعـــاكـــســـة مـــش نـــســـيـــاهـــا._.·´¯)   الأربعاء نوفمبر 17, 2010 10:05 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
(¯`·._. مـــعـــاكـــســـة مـــش نـــســـيـــاهـــا._.·´¯)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شهد الافضل :: القسم العام :: خمسة فرفشة-
انتقل الى: