شهد الافضل
لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين Ezlb9t10
شهد الافضل
لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين Ezlb9t10
شهد الافضل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
 للأعضاء فقط : لدخول لدردشة منتديات شهد الافضل عبر الرابط التالي
أعضاؤنا الكرااام
المنتدى منتداااكم .. لن ينهض إلا بكمـ فلا‘ تبخلو علية بمشـاركتكمـ

لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mazagy cool
Member | | | | | 60%
Member | | | | | 60%
mazagy cool

لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين Empty
مُساهمةموضوع: لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين   لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 7:59 am

لية مش عارف سؤال يطرح نفسة على الساحة الاجتماعية على مستوى الشباب والبنات :

1- الواد لما يمشى فى الشارع ويبقى ادامة بنت البنت تفتكر انة ماشى وراها بس هو اصلا ماشى رايح الكلية رايح شغلة بس البنات بتفهم الولاد غلط

2- لما الواد يوقف البت ويطلب منها طلب مثلا البت تفتكر انو معجب بيها وتفهمة غلط بس يمكن الواد عايز يسال عن حاجة تاية وفية بلد تانية وبيسالها بن هنعمل اية الولاد مظلمين يعنى

3- لما الواد يعد جنب البت فى اى حتة بتفتكر البت انة قاعد جنبها وقصدة حاجة تانية بس هو قاعد جنبها عشان مش لاقى حتة تانية غير دى يعد جنبها ولا اية يا شباب

4- لما الواد بيعاكس البت فى الشارع بتفتكر البت ان الواد مش محترم بس هو اصلا محترم هو بيعاكسها يمكن تكون وحشة ولازم يحسسها انها حلوة اهو يكون الواد زقهان بدل ما يكلم نفسة يعاكسبنت ولا اتنين مش مهم يعنى يعاكس اهو بنعمل منظر للبنات وهى ماشيةولا انا غلطان يا شباب

5-ولما الواد مثلا بيص للبنت البت تفتكر ان الواد معجب بيها وتتكرة غلط بقى وتجبلة مشاكل بس الواد اصلا بيبص على حاجة تانية مش عليها شوفتوا البنات بتفهم الولاد غلط ازاى

شكرا كفاية عليا كدة كلام والمهم تفهموا قصدى وانا مستنى ردود البنات والشباب اللى معنا هنا يلا بيس انا رايح اتغدى لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين 543470 لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين 543470
WhitE KnighT
عضو شرف
عضو شرف
WhitE KnighT

مُساهمةموضوع: رد: لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين   لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 8:11 am

اصلى يا مان والله مفكرين نفسهم ملكات جمال وعلى الفكرة الظاهرة دى فى مصر بس
hams el3ion
Member | | | | | | 85%
Member | | | | | | 85%

مُساهمةموضوع: رد: لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين   لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين Icon_minitimeالسبت يناير 09, 2010 5:12 pm

فعلا بس ريح مفسك ومتبصش لاى بنت ف الشارع زى ماعملت

والموضوع جميل اوى

ميررررررررررررررسى

لية البنات بتفهم الولاد غلط وفكرنهم مش كويسين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-